Subject: FW: Kaevu 054K18 vahetus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 14:27:45 +0200

Tere,

Palun registreerida mulle täitmiseks.

Parimat,

Tiit

From: Toomas Kallaste <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 13, 2025 9:25 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Cc: Voronin Erkki <[email-masked]>; Priit Soom
<[email-masked]>
Subject: Kaevu 054K18 vahetus

Tere

Telefoni vestluse jätuks saadan ELASA poolse soovi vahetada välja
olemasolev kaev 054K18(800mm plastkaev) 1000mm plastkaevu vastu, seoses
uue 96f kaabli ja muhvi paigaldamisega.

Kas seda saaks teha lihtsustatud korras, et tevitame Teid planeeritavast
kaevu vahetuset ja peale töö teostamist esitame uue teostusjoonise
eeldusel, et uus kaev jääb ol.olevasse kasutusalasse?

Tervitades

Toomas Kallaste

5053655

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.